• Freek Lapré
  • Freek Lapré

Freek Lapré

25 jaar advieservaring als extern adviseur. Hij is naast adviseur een betrokken wetenschapper en (universitair) docent. Met zijn specifieke expertise op het gebied klantbeleving in de zorgsector en zijn brede internationale netwerk op het gebied van innovaties gecombineerd met strategisch advies en verandermanagement , is hij een graag geziene specialist. Zijn vragen zijn kritisch, zijn oplossingen verrassend praktisch.
Download hier zijn CV.

Certified Management Consultant
Ik neem mijn vak serieus en hecht waarde aan persoonlijke en professionele ontwikkeling om de kwaliteit van mijn dienstverlening hoog te houden. Daarom ben ik een Certified Management Consultant (CMC). Ik ben daarmee een van de 400 internationaal gecertificeerde organisatieadviseurs in Nederland waar bijna 100.000 organisatie-adviseurs werkzaam zijn.
Een CMC-er is verplicht bijscholing te volgen, te publiceren en heeft intervisie met collega's. 

Publicaties
Poiesz T., Caris J., Lapré F. (2016) Gezondheid: een definitie? Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen 2016, 94 (7), 252–255.
 
Lapré F., Wright. G., (2014): Stakeholder strategies for service: conceptualising user-focused service in nursing home care, Journal of Strategic Marketing, 23 (5), 412-422.

 Wright G., Lapré F., (2014), Expectations and satisfaction in nursing home care: the voice of the elderly, International Research Society for Public Management (IRSPM), Ottawa, Canada

Lapré F., Wright G., (2014), Constructing a performance model of service quality in nursing homes, Research Conference on Quality, Innovation and Knowledge, Bandung, Indonesia (Best Overall Paper Award).

Lapré F., Wright G., (2013),  Service Quality in Nursing Homes International Association of Homes and Services for the Aging, Shanghai, People’s Republic of China,

Lapré F., Wright G., (2013), Service quality in nursing homes: a construct, measurement and performance model to increase client focus. ACSA Aged and Community Services Australia Melbourne, Australia

 Lapré F., Wright G.,  (2013), Stakeholder satisfaction with ageing services, International Federation on Ageing, Istanbul, Turkey, (Best Paper Award)

Wright G., Lapré F., Harding N., (2012), Service Quality and Stakeholder Decision-making in Elderly Care, International Conference on Contemporary Marketing Issues, Thessaloniki, Greece

Lapré F., Wright G.,  (2011): Understanding Quality Performance in Elderly Care: A Multiple Stakeholder Perspective, 16th International Research Society for Public Management (IRSPM), Rome